ସମକାଳୀନ #ବ୍ରହ୍ମପୁର ମୌଳିକ ପୌରସେବାଗୁଡ଼ିକ ମଧ୍ୟରେ ସହରତଳି ଅଞ୍ଚଳଗୁଡ଼ିକସହ ସିଟିବସ
ସଂଯୋଗସ୍ଥାପନ ଉଲ୍ଲେଖଯୋଗ୍ୟ ବିଷୟ | ବ୍ରହ୍ମପୁର ତଥା ସହରତଳି ଅଞ୍ଚଳ ଗୁଡ଼ିକରେ ସାର୍ବଜନୀନ ପରିବହନ ବା ପବ୍ଳିକ ଟ୍ରାନ୍ସପୋର୍ଟ
କ୍ଷେତ୍ରରେ ଅସୁବିଧା ଲାଗି ରହିଥିଲା | ଘରୋଇ ଟ୍ରେକର ଓ କ୍ୟାଣ୍ଟର ପରିବହନରେ
ବିପଦପୂର୍ଣ୍ଣ ଯାତ୍ରୀବୁହା ଓ ତ୍ରୁଟିପୂର୍ଣ୍ଣ ଯାତ୍ରା ପରିଚ଼ାଳନାରେ ଜନସାଧାରଣ ଅତିଷ୍ଠ
ହୋଇପଡ଼ିଥିଲେ ହେଁ ବିକଳ୍ପ ବ୍ୟବସ୍ଥା ନଥିଲା | ଅତୀତରେ ବ୍ରହ୍ମପୁରରେ ଦୁଇଥର ଘରୋଇ
ଉଦ୍ୟମରେ ଓ ଆଉଥରେ ପୌରପାଳିକା ଉଦ୍ୟମରେ ଟାଉନବସ ସେବା ଆରମ୍ଭ କରାଯାଇଥିଲେହେଁ ଚ଼ାଲିପାରି
ନଥିଲା | ସରକାରୀ ଉଦ୍ୟମରେ ଗଞ୍ଜାମ ଆର୍ବାନ
ଟ୍ରାନ୍ସପୋର୍ଟ ସର୍ଭିସ ଲିମିଟେଡ଼ ଗଠନ ହୋଇ ଦୁଇଡ଼ଜନ ନୂଆ ବସ ସହରରେ ପହଞ୍ଚିବା ପରେ ମଧ୍ୟ
ସେଗୁଡ଼ିକୁ ଚଳାଇବା ଲାଗି ପ୍ରଶାସନକୁ ନାକେଦମ ହେବାକୁ ପଡ଼ିଥିଲା | ଓଡ଼ିଶା ରୋଡ଼ ଟ୍ରାନ୍ସପୋର୍ଟ କରପୋରେସନ ବାଧ୍ୟବାଧକତାରେ
ବର୍ଷେ ଚଳାଇବା ପରେ ତାହା ଘରୋଇ ମାଲିକନାକୁ ଗଲା |
ବର୍ତ୍ତମାନ
ସହରତଳି ଅଞ୍ଚଳ ଗୋପାଳପୁର, ଛତ୍ରପୁର, ହିଞ୍ଜିଳିକାଟୁ ଇତ୍ୟାଦିକୁ ସଂଯୋଗକରି 10 ଗୋଟି ରୁଟରେ
32 ଗୋଟି ସିଟି ବସ ଚ଼ାଲିଛି | ଗଟସେଲ ଟାଉନବସ ସେବା ଆରମ୍ଭ କରିବା
ଅବସରରେ ବସଭଡ଼ା ଧାର୍ଯ୍ୟ କରିଥିଲେ | ଖବରକାଗଜରେ ହୋହଲ୍ଲା ହେବା କାରଣରୁ
ତାହାକୁ ସାମାନ୍ୟ କମାଇ ଦିଆଯାଇଥିଲା | ତେବେ ଘରୋଇ ସିଟିବସ ଅପରେଟର ଗତ ଜୁନ-ଜୁଲାଇରୁ ତାହାକୁ ପୁଣି ପୂର୍ବାବସ୍ଥାକୁ ଫେରାଇ ଆଣିଛନ୍ତି | ଉଦାହରଣ ସ୍ୱରୂପ ପୁରୁଣା ବସଷ୍ଟାଣ୍ଡରୁ ସେଲ୍ସଟ୍ୟାକ୍ସ ଛକ
ପୂର୍ବରୁ 5 ଟଙ୍କା ଥିବା ବେଳେ ବର୍ତ୍ତମାନ 6 ଟଙ୍କା ଦେବାକୁ ପଡୁଛି କିମ୍ୱା ବ୍ରହ୍ମପୁରରୁ
ଭଞ୍ଜବିହାର 10 ଟଙ୍କା ଭଡ଼ା ଧାର୍ଯ୍ୟ ହୋଇଥିବା ବେଳେ ବର୍ତ୍ତମାନ ଯାତ୍ରୀଙ୍କୁ 12 ଟଙ୍କା
ଗଣିବାକୁ ପଡୁଛି | ଏଥି ନେଇ ଗତ ଜୁନ 15 ତାରିଖରେ ଅନୁଷ୍ଟିତ ଗଟସେଲ ବୈଠକରେ ପୂର୍ବାନୁମୋଦିତ
ବସଭଡ଼ା ଲାଗୁ କରାଯିବା ପାଇଁ ପ୍ରସ୍ତାବ ପାରିତ କରିଦିଆ ଯାଇଥିବା କଥା ମଧ୍ୟ ପ୍ରକାଶିତ ହୋଇଛି |
ପ୍ରଶ୍ନ ଉଠେ, ଗତ ଥର ଓଏସଆରଟିସିର ପରିଚ଼ାଳନାଧୀନ ସିଟିବସ
ଭଡ଼ାକୁ ବିରୋଧ ହୋଇଥିବା ବେଳେ ଏଥରର ଘରୋଇ ଅପରଟେରଙ୍କ ଭଡ଼ାବୃଦ୍ଧି କିପରି ସର୍ବସାଧାରଣରେ ଚର୍ଚ୍ଚାର
ପରିସରକୁ ମଧ୍ୟ ଆସିପାରିଲା ନାହିଁ ? ଗତ ଜାନୁୟାରୀ, ଫେବୃୟାରୀ, ଜୁଲାଇ ଓ ଚଳିତ
ଅଗଷ୍ଟ ମାସରେ କ୍ରମାଗତ ଚ଼ାରିଥର ତୈଳଦର କମିଥିବା ଏବଂ ତଦ୍ଅନୁଯାୟୀ ଆଟୋମେଟିକ ମେକାନିଜମ
ନୀତିରେ ରାଜ୍ୟରେ ଚଳାଚଳ କରୁଥିବା ରୁଟବସ ଭଡ଼ା କମିଥିବା ଅବସରରେ ବ୍ରହ୍ମପୁରରେ ସିଟିବସ ଭଡ଼ା
ପରିବର୍ତ୍ତନରେ ଯଥାର୍ଥତା କେତେ ?
ଅପରପକ୍ଷରେ ବ୍ରହ୍ମପୁରରେ ସିଟିବସ ସେବାରେ 32 ଗୋଟି ବସ
ସାମିଲ ହୋଇଥିଲେ ହେଁ ଖାସ ବ୍ରହ୍ମପୁର ସହରରେ ଯାତ୍ରୀ ପରିବହନ ନିମନ୍ତେ ଗୋଟିଏ ହେଲେ ବସ
ନିୟୋଜିତ ହୋଇ ପାରିନାହିଁ | କୁହାଯାଉଛି ଯେ ଏଥି ନିମନ୍ତେ
ପ୍ରସ୍ତାବ ରହିଛି ଏବଂ ରାଜ୍ୟ ସରକାରଙ୍କୁ ଅଧିକା 18 ଗୋଟି ମିନିବସ ଯୋଗାଇ ଦେବା ନିମନ୍ତେ
ଅନୁରୋଧ କରାଯାଇଛି | ପ୍ରଶ୍ନ ଉଠେ ବ୍ରହ୍ମପୁରରେ ସିଟିବସ ସେବା ପ୍ରଚଳନର ଦେଢ଼ବର୍ଷ
ପରେ ମଧ୍ୟ ସହରର ବିଭିନ୍ନ ଅଞ୍ଚଳ ମଧ୍ୟରେ ଗମନାଗମନ ସୁବିଧାଲାଗି କାହିଁକି ବସସେବା ଯୋଗାଇବା
ଲାଗି କର୍ତ୍ତୃପକ୍ଷ ପରାଂମୁଖ ହେଉଛନ୍ତି ? ମୋଟ 32 ଗୋଟି ବସ ମଧ୍ୟରୁ ଅନ୍ତତଃ 4
ଗୋଟି ଯଦି ସହରର ମୁଖ୍ୟରାସ୍ତାଗୁଡ଼ିକରେ ଚଳାଚଳ କରନ୍ତା ତେବେ ସହରବାସୀ ଉପକୃତ ହୋଇପାରନ୍ତେ | ଆଗାମୀ ଗଟସଲ ବୈଠକରେ ଏ ସଂପର୍କରେ ଆଲୋଚନା ହେବା ଉଚ଼ିତ | ନଚେତ ସିଟିବସ ସେବା ସବ୍-ଆର୍ବନ ବସସେବା ସ୍ତରରେ ହିଁ ରହିଯିବ |
No comments:
Post a Comment